בנט: אין היום ברית עם יש עתיד, יש קואליציה

    יוסי אשר 1 Comment on בנט: אין היום ברית עם יש עתיד, יש קואליציה
    23:34
    20.05.24
    נתי קאליש No Comments on מיצג אמנותי בבית שמש: צילום ילדי החלאקה ברקע ציון הרשב"י

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה נפתלי בנט שוחח עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית על החוק החדש של העדפה מתקנת בשירות המדינה. "עבדנו על זה חצי שנה שכל חרדי או חרדיה שמבקשים להיכנס לשירות הציבורי יקבלו תעדוף. זה לא עבר במשך שנים. לי אמרו שאין בעיה לקבל חרדים אבל עשיתי מבחן פשוט: חיפשתי חרדים במשרדי הממשלה ולא מצאתי והבנתי שכנראה כן יש בעיה".

    "אני מטיף לכולם תעדיפו חרדים אבל הסנדלר הולך יחף. אני מקווה שעוד 3-4 שנים לא יצטרכו יותר את ההעדפה הזו. הבעיה שאני רואה פה היא שהעמדה החרדית לא באה לידי ביטוי אף פעם בניגוד לדעה ערבית או נשית."

    בנוגע לתוארים תורניים אמר בנט בכנות כי אין עדיין פתרון לזה. "אני וסגני הרב בן דהאן עובדים על זה, לא פתרנו את הכל אבל עשינו צעד גדול. אני מסכים אתך שאין סיבה שמי שלמד סינית עתיקה יהיה פחות ממי שלמד תורת ישראל".

    בבמענה לשאלת המראיין על ההחלטה למנוע מנשים חרדיות תמיכה במשפחתונים אמר בנט כי מדובר בגזירה שהייתה אמרוה להיכנס שנה שעברה אב הוא נלחם בזה, דחה את זה בשנה וריכך את החחלטה. "רצו למחוק לגמרי את התמיכה והבאנו את זה להורדה של 150 שקלים. קראו לי המן קראו לי מרושע למרות שאני יורק דם עבור הציבור החרדי".

    על הידיעות אודות נסיונות חידוש הקשרים עם הח"כים החרדיים אמר בנט כי הוא מנסה לשמור על קשר לאורך כל הדרך. "אני עושה הבדלה בין העסקנים לבין הציבור. קוראים לנו עמלק, בית של גויים ועוד".

    עוד אמר בנט כי אין היום ברית עם יש עתיד, יש קואליציה שחלק מהדברים מסכימים וחלק לא. על הבחירות מהנשיאות אמר כי שרשימת המועמדים תיסגר יקבלו בבית היהודי החלטה במי לתמוך.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם אין ברית שיעביר חזרה את חוק טל!!!
      אני מקווה שהוא מאמין ב\לעצמו